Saturday, April 23, 2011

touching benda bodo =..=

aku dah tak faham dengan perangai mamat nie , sebab aku lupa nak rep mesej die nak merajuk sampai sminggu . babe ! sumpah aku dah tension nak layan perangai kau yang macam bebudak tuh . aku letih lah . dengan masalh keje , duit , family and KAU !


sumpah aku geram gila , kau punya salah tak nampak asyik aku punya salah je yang kau nampak kan ! bodo punya jantan laaaa

hak ! better aku single je lah wei . aku ingad aku couple nie boleh lah nak manja manja , tapi semua yang aku couple semua sakitkan hati aku je !


warghhhh !

nie lagi satu kes kat opis aku . e'eleh sebab aku nak online / daftar kolej pun si botak tuh nak bising , aku tahu siapa yang bagitahu . SI TANDAS BUSUK TUH ! sial !

sekarang aku dah dapat tempat sempit macam cinabeng ohhh . dah lah tempat aku kecik and suruh aku buad keje banyak banyak . kalau hilang nak marah marag si sofia jane tuh . ishhhhhhhhhhhh

geram gila bhai !

oleh ,
lantak aku la nak tulis apa dekat entry aku ! ( bole bukak FANPAGE nie )