Saturday, February 26, 2011

menyampah laa

aku nak keje . bukan nak bercintaa ! alahai kenapaa !
kawan kawan ku . aku tak faham lah dengan perasaan nie . aku suka ada budak nie , suka bagai nak mampos laa . tapi orang tuh tak pernah perasan yang aku suka kat die , tahu kenapa sebab aku tak pernah tunjuk kat die yang aku suka kat die lah ngek . HAHA , macam bengong je kan ?

cuma orang yang rapat aku je tahu aku suka siapa , walaupun ada yang sokong and tidak . lantak laa

kalau aku bawak motor and lalu dekat depan rumah die , aku selalu nampak mak die siram pokok bungaa , yang anak die mana lah menghilang kan ? memangg cerita aku nie agak entah hapa hapa kan ?

harap aku dapat lah tenung muka die hari hari kan ? haha , walaupun die tuh nakal kan ? btw aku still sayang die , 2 tahun doe suka die , tapi tak penah tunjuk . korang bole tahan ? tak kan ? aku boleh laa . haha :D

oleh :

penjiwa sakit