Sunday, March 13, 2011

bengang sedikit -..-

adalah aku memangg menyamah dengan budak nie , tak patut lah nak mention mention kan kan ?
entah laa , malas nak cerita panjang lebar kan ?

yang lagi satu hal nie pulak ! bapak aku tuh , aku tahu lah die penad drive van klasik die tuh , tak payah lah nak lepas kan aku and kakak aku ! menyampah doe , dari petang hingga kemalam asyik dok membebl benda yang sama je , tak naik bosan ke ?

and kes kawan aku sorang nie pulak , macam macam prob kan ? family , friend and tempat kerja . tak faham tak faham !

and salah tajuk pulak , yang kawan aku nie . keras kepala kan ? janganlah ikut sangat keras kepala awak tuhh . kawan kita tuh tetap kawan kita , sebab kan beli benda tuh sedikit pun tak nak ? apadaa . aku malas je nak cakap , nanti gaduh sebabkan hal kecil , die tuh kalau bawak berbincang asyik nak menang je , itu malas nak bawak BERBINCANG !

macam macam . dunia dunia . bila lah aku nak terlepas daripada masalah . yang lagi satu nak cerita
aku nie , malas rasanya nak bercinta sekarang , tapi ada mamat nie asyik asyik fikir lain . aku dah kata , kita KAWAN . tapi dia fikir yang KAWAN tuh maksudnya nak jadikan aku nie COUPLE die , tolonglah bro . aku nie malas lahhh nak love story morry sekarang ! BUSAN

aku suka budak comel lagi terpikat sorang je !!!!!!! die je dihati aku sekarang , takde sesiapa boleh kacau ! faham !!! urghhhhh ~~~

by ,
sentaphatimaknak