Wednesday, December 15, 2010

mimpi yang tidak pasti.....2

sambungan....

"ape ni korg!! sdh......"aku terus kmbli memakai seluar dan bergegas keluar tndas..aku duduk d hdpn kazuki dan chiaki....aku meneguk air yg aku psn td.."hey...what's wrong, haa dude?"kazuki bertanye..

"nothing....heee...just panic because of lipas...haa"aku cube utk tng kn dri aku...dade aku msh berdebar...kemudian ryuki dan azuma kmbali ke tmpt kami lpk...dgn mke slambe....huh..

aku msh bengang dgn tndkn diorg ke aku...hish...."mlm ni kitowg tidur rumah kau...x pe kn?"azuma bertanye..."ok..boleh...rumah aku tu ade bnyk blik..tidur la..."kate aku smbil meneguk air...

jam menunjukkn pukul 12.35 tgh mlm..."huh...x ingt nk blik ke doirg ni? aku da ngantuk ni...hish..."rungut aku dan kazuki tlh dgr..."ok guys...let's go home...haha.."die ajk pulang....hahaha....

"i dun want to drive...who want? i dun have a mood..."aku bertanye kpd mereke...
"it's ok...give it to me...i will...."ryuki offer..."ok"...

aku tertidur d dlm kerete...ahhh...mmg mengantuk gile laa...slps berpusing sbntr d kl...bru kitorg menuju blk rmh... sesudah smpy...aku terus menuju ke bilik...aku buke baju dan seluar...hanye mengenekn boxer yg aku pky shj dn msok tidur...aku terus lene...di buai mimpi...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............

aku tdk sdr ape pon....pd keesokkn hari nye...aku mndpti azuma dan ryuki tidur di sblh aku dan berkeadaan seperti aku jge..."what the hell of this?..huh..."aku bangun dari katil dan keluar dari bilik...aku terus turun ke bwh utk siap kn srpn...tp sblm tu aku ke bilik air utk memberus gigi dan bersalin pakaian...

kemudian aku terus ke dapur utk menyediakan srpn...aku membuke peti ais dan mencri brg utk membuat nasi grg..."ade lg ke tidak udang...sotong...ingt nk buat nasi grg seafood....haaaaaaa....ade pon...." aku mengeluarkn brg ape yg patut utk di buat nasi grg...

stlh siap mengoreng....aku menhidang kn d meje mkn...aku kemudian naik ke atas utk mengejutkn kwn-kwn aku....aku terus ke bilik aku..."azuma...ryuki...bangun...jom srpn..."aku menggerakkn mereke...tp hanye d bls dgn mengeliat..."huh....nnt korg..."....aku membisik kn kate-kate mnje kpd azuma...."hello boy....morning...better u wake up now...hehe..."aku terus memberi ciuman pd azuma..."morning..."tibe-tibe azuma bangun dan mengucpkn slmt dgn senyuman..

aku buat yg same pd ryuki juge.....dan die juge bangun.....mereke gmbire dgn tndkn aku td...bermulela episod khdpn aku sbgy @#$%....aku kemudian ke bilik sblh utk mengejutkn kazuki....

alangkh terkejut nye aku melihat chiaki tidur bersame kazuki dlm keadaan tiade pakaian dan berpelukan...."are they @#$% also? OMG....hehe..." aku berkate sndri dan terus mengejutkn mereke...

kemudian aku turun dan terlht duorg kwn baek aku tu sdg menonton tv..."hmm...jom mkn...."aku mengajak mereke ke ruang mkn..."ok!!"srentak mereke berkate...dan lnts bangun ke meje mkn..."x pyh tgu diorg...they will be here about a minute later...ok..."aku memberitahu dan menghidangkn pd azuma dan ryuki...

5 mnt kemudian mereke trun mndptkn kitorg yg sdg mkn..."huh...lene tidur?hehe..."aku berkate smbil menjelirkn lidah pd kazuki....kazuki hanye membls dgn senyuman....aku menhidangkn mknn pd mereke....kami menikmati srpn dgn bualan kosong..."sejak bile?"aku tibe-tibe berkate smbil meneruskan suapan...

mereke hanye berpandangan sesame mereke..."hmmm....well...azuma n i start when we ar at overseas...heee.."ryuki menjelaskn...azuma hanye tersenyum..."well...same with me and chiaki...but when i'm going to chiaki place...heee..."kazuki pule bg penjelasan...."ok...and both of u want drag me also...hmmmm..."aku berkate bernada sndiran...

"azuma n ryuki...after this follow me....i want to talk about this im my room...ok..."aku memberi arhan pd diorg...dan d bls dgn anggukan...

slpas abz mkn...aku mengajak azuma dan ryuki msok ke blik dan berbncg tntg hal ini..."this is to much..." aku berkate dn mereke hanye memandang antre satu same lain..."sorry...but ....dunno what to say..." azuma berkate dan terus mendapatkn aku yg sdg berdiri membelakangi mereke..die memeluk aku dari belakang...aku hanye mendiamkn diri...tapi aku mrase kn tgn azuma yg nkl sdg mencari sesuatu di bdn aku...dan ryuki menolak kami ke katil...kami tlh melakukn sesuatu yg tdk d jgke...we've slept together......

stlh itu...slps kami tlh memuaskn nafsu kami.....kami bersiap utk keluar mencari brg yg msh tidak mencukupi...kami semue still blum memeulakan kerja...kami diberi mase utk berehat...

kami pergi utk shopping bju dan brg keperluan yg lain...

kami keluar rumah pd pukul 10.00 pg...kami menuju ke pavillion...
setibe nye d sne...kami terus ke kedai yg menjual pakaian..."so many clothes that i have to buy....come and let see what this shop sell.."aku menagajak mereke masuk ke slh stu kedai yg menjual pakaian...

aku tlh membeli tige sut lgkp kot bewarne hitam bergaris dan kelabu...kemudian aku dan yg lain mencari t-shirt...kami msok ke sebuah kdy di tgkt ats...

"i love this colour..."kate kazuki..."just buy...and it's suitable for u..."azuma kemudian menyampuk..."yep...i like it too..."kate chiaki...

"ryuki...is this suitable for me?" aku bertanye kpd ryuki tntg bju yg aku pilih...
"ok la len...warne die sesuai dgn ko...ko da brubh like model..ok...haha..."jawab len...

slps lme memilih bju dan brg lain...kami pergi ke foodcourt utk lunch...

Labels: